søndag 8. januar 2012

Julen som kom og gikk

Først må jeg jo benytte sjansen til å takke for alle de herlige blogganbefalingene. Dette var det lureste jeg har gjort på lenge, og jeg mistet rett og slett tellingen i hvor mange flotte blogger jeg la meg til som følger på. 
Så tusenmillioner takk! Dere er de beste! :)



I dag røk juletreet her hos oss også (Ja jeg er treg, for det er så koooos!), og jeg innså at jeg ikke har delt bilde av det på bloggen i år. 
Så da gjør jeg det nå... med bilde tatt i siste liten. Nå, når det stakkars treet bærer preg av å ha stått en lang jul med daglige katte- angrep...og uten vann den siste uken: ;) 
Og det er absolutt av egoistiske grunner jeg gjør dette, for jeg har ikke bloggen bare for dere (Det tror dere sikkert ikke heller! Hehe), men litt for å dyrke memory lane. ;)
Synes det er kjekt å ha bilder å se tilbake på! 



Årets kalender og julesokker ser sørgelig forlatte ut, og ryker også opp på loftet i dag. 
Og bare det av julepynt som jeg kan omskrive til "vinterpynt" får bli. 
En stund!



Men i og med at det ikke er snø og "ekte vinter" har jeg nesten litt lyst på vår i huset snart. 
Men ekte vinter kan jo ennå komme! (Kom, kom, kom!!!! Ellers hopper jeg glatt over til neste sesong... trege vinter!)


Så tomt i huset nå! Det synes jeg hver gang jula ryddes ut. 
Men men... store prosjekter på gang snart, så da kommer jeg nok ikke til å klage over at det er tomt her. Større fare for at stuen blir en byggeplass. ;)


Klem

     

3 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Du har bedrevet samme type aktivitet som meg i dag du...
Gleder meg til å se stueprosjektet deres.
Ha en fin søndag videre
klem

Silje Mari sa...

Jeg er så enig med deg i at det blir tomt nårjula går ut, og jeg prøver også å holde den så lenge som mulig. Trodde en stund at jeg var den eneste som ikke ville hive jula ut 1. nyttårsdag:)
Navnet på bloggen var så stilig at jeg bare MÅTTE titte innom forresten:)

EtterRegnet sa...

ja så enig i at det blir tomt når jula forsvinn.... buhu :/
Og i år finn eg ikkje alt eg pakka bort før jul.... leita et par daga før eg fant de andre gardinan... å når eg fant dem, fant eg ikkje pynte tingan!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...