onsdag 12. september 2012

Ønsker du deg marokkansk brudeteppe?


Det første som skjedde da jeg ankom Marokko var at hotmailen min ble stengt. Og tross flere henvendelser til Microsoft har jeg ikke fått den åpnet igjen. Det er visst vanskelig å tro på at jeg er meg, når jeg plutselig henvender meg fra Marokko. :(
Men nok om det! 


Da jeg solgte de siste brudeteppene mine var det flere som ønsket tepper, men som ikke fikk i den omgang. Jeg lovet da å se etter tepper til dem her i Marokko. Men uten tilgang til hotmailen min... ja, hvem var det som ønsket seg brudeteppe??? 
Evt. "brudepute???



Nå skal jeg snart ta en reise for å kikke etter tepper og annen pynt til leiligheten her, og da ser jeg så gjerne etter ting til andre også. Så om du ønsker tepper eller puter... evt. annet (så lenge det kan sendes i posten/tas med i bagasjen når jeg besøker Norge)... kan du da sende meg en mail til min nye mail adresse annelinaustgulen@gmail.com?
Så sender jeg bilder og pris til dem som ønsker det. 
(Porto herfra er faktisk ikke dyrere enn fra Norge. :))


Klem

    

12 kommentarer:

ingjerd sa...

Å! disse teppene er bare så lekre. Kunne godt tenke meg et.

Hasigamas mamma sa...

Så koselig å høre fra deg! Blogger ikke noe særlig for tiden,så har ikke fått m meg innleggene dine fra marokko. Så kult at du har dratt, så misunnelig altså :-)
Teppe, ja, det ønsker jeg meg! Så jakt gjerne for meg ;-)
Kos deg videre!
Klem fea
Lise

Black Feathers sa...

Heisann du. ;)
He he ja blogglandia og bloggedamene er fantastiske som inspirasjons boost. Herlig. ;)
Nydelige tepper men jeg husker ikke om jeg har ønsket meg et sånt? Huff,jeg har litt teflon noen ganger. Blir spennende å se hva du får tak i. Kos deg i varmen. Ja for det er vel deilig å varmt hos deg?

Ha en flott kveld. ;)

Thistel sa...

Jeg vil gjerne ha et teppe. Hva koster de? :)

ceren sa...

https://saglamproxy.com
metin2 proxy
proxy satın al
knight online proxy
mobil proxy satın al
2XFO

Sormaze sa...

Ataköy
Çekirge
Karataş
Adrasan
Çavuşlu
BPSFN

TimeExplorer9000 sa...

bitlis
sakarya
van
tunceli
ankara
JCİ

AdventureCaptain76 sa...

ankara parça eşya taşıma
takipçi satın al
antalya rent a car
antalya rent a car
ankara parça eşya taşıma
M6Aİ5V

DE255DamarionE2A64 sa...

E39B4
Çerkezköy Koltuk Kaplama
Van Lojistik
Yozgat Şehirler Arası Nakliyat
Erzurum Şehir İçi Nakliyat
Çerkezköy Çamaşır Makinesi Tamircisi
Rize Parça Eşya Taşıma
Çerkezköy Kombi Servisi
Antalya Rent A Car
Siirt Şehirler Arası Nakliyat

0C46DCurtis79839 sa...

7C166
Sohbet
Chat Gpt Coin Hangi Borsada
Onlyfans Takipçi Hilesi
Binance Referans Kodu
Bitcoin Kazma Siteleri
Sweat Coin Hangi Borsada
Bitcoin Madenciliği Nasıl Yapılır
Kripto Para Madenciliği Siteleri
Soundcloud Reposts Hilesi

06DA6Arnold34715 sa...

3E1F4
Görüntülü Sohbet
Threads Yeniden Paylaş Hilesi
Coin Üretme
Ergo Coin Hangi Borsada
Tiktok İzlenme Satın Al
Coin Oynama
Referans Kimliği Nedir
Bitcoin Yatırımı Nasıl Yapılır
Threads İzlenme Satın Al

55FB3Anna7C4E1 sa...

32747
metamask
avax
poocoin
poocoin
phantom
poocoin
solflare
eigenlayer
quickswap

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...