lørdag 28. mai 2011

Jobbe ute, inne

Været her på vestlandet er ikke til å skryte av. Og nå var jeg rett og slett lei av å vente på utejobbevær, så da tok jeg like greit deler av hagen inn: 




Først til tørk under varmepumpen, og så var det frem med beisen. :)
Jeg trodde at det var en god ide å beise stolene i samme beis som plattingen ute, for den var jo så diskret i fargen. Vel, om det var innebeisingen som gjorde det, eller (mer sannsynlig) at det er annet treverk, stolen ble litt mer grå enn planlagt. Men pyttsann! Og det er jo mulig det trekker litt mer inn når det tørker. 


Helt praktisk og pent er det jo ikke å okkupere stuegulvet på denne måten, men må man så må man! Jeg har seriøse planer om å slappe litt av i hagen i sommer, så jeg MÅ for å få ting nok i orden til å kunne sitte i ro uten å gremmes over alt som ikke er gjort. ;) 

Jeg føler forøvrig at jeg overhodet ikke henger med i trenden i år, for jeg har slett ikke lyst på pallebord, pallesofa eller pallesolseng. Jeg liker den røffe industristilen, men akkurat pallemøbler blir litt i overkant for meg. Hva mener du om pallemøblene? 

Redigert: Fikk melding fra søte Trollmora at det ikke gikk å legge inn kommentarer hos meg. Det skal nå være i orden, etter å ha endret innstillingene. 
Så tusen takk til Trollmora for beskjed! Jeg trodde jeg hadde fornærmet samtlige med å ikke ønske meg pallemøbler. ;)

Ønsker alle en deilig helg!
Klem

       

13 kommentarer:

Trollmora sa...

hihihi.... se der ja :) Nå funker det vettu! Jeg liker pallemøbler jeg.... ute i alle fall... de inne-sofaene flere har er jeg ikke såååå begeistret for. Vi skulle lage pallesofa for å ha ute i år, men vi landet på den typiske skandinaviske hvite benken i stedet gitt :)

Er pallemøbler fint? Nei, det er det kanskje ikke... men genialt i sin opprinnelse er det! :) Syns jeg da :)

Chiline sa...

Haha ja hva gjør man ikke når været er dårlig og utejobbene må gjøres ;)
Gleder meg til å se hagemøblene ferdig beiset. Tror det blir fint jeg :)

Hmmm ang pallemøbler så er jeg litt i tvil. Syns noen slike "møbler" kan være stilig. Men vet ikke helt om jeg ville hatt det selv... kanskje på hytten... Men tror ikke jeg hadde gått til anskaffelse av det her hjemme.

Klemmer

Fruen sa...

Jeg ønsker meg heller ikke palle-møbler;)

Karna sa...

Er visst den eneste løsningen, for det var ikke mye sommer og sol her på Vestlandet....sukk...men det kommer vel tilbake får vi håpe, og da kan du nyte fine dager i nymalte møbler...det blir kjekt det!

Enig med deg, vil heller ikke ha pallemøbler, og paller har vi masse av, så hvis smaken din skal forandre seg får du gi en lyd, for paller kan du få av meg...ha ha ha


tusen takk for fine trøstende ord, det var ørebetennelse og øyebetennelse Oliver hadde også, og han ble ikke frisk han heller...

FutureNinja42 sa...

Ankara
Van
Hakkari
Edirne
Yozgat
NHHJİS

Baha55 sa...

van
kastamonu
elazığ
tokat
sakarya
JM1

ElectricCodeNinja sa...

bitlis
kastamonu
çorum
van
sakarya
XAOFWM

ElectricPhantomA78 sa...

Kocaeli Lojistik
Uşak Lojistik
Osmaniye Lojistik
Çorlu Lojistik
Kocaeli Lojistik
Q606VC

A1969Evie52CA0 sa...

E6E4C
Manisa Parça Eşya Taşıma
Tunceli Şehir İçi Nakliyat
Trabzon Şehirler Arası Nakliyat
Denizli Şehir İçi Nakliyat
Afyon Evden Eve Nakliyat
Kocaeli Evden Eve Nakliyat
İstanbul Evden Eve Nakliyat
Van Parça Eşya Taşıma
Lbank Güvenilir mi

DBDA6Ciara2ED07 sa...

6CF29
Ardahan Lojistik
Muğla Şehirler Arası Nakliyat
Osmaniye Parça Eşya Taşıma
Manisa Evden Eve Nakliyat
Niğde Parça Eşya Taşıma
Bilecik Evden Eve Nakliyat
Edirne Şehirler Arası Nakliyat
Muş Şehir İçi Nakliyat
Bolu Şehir İçi Nakliyat

7BD73King50EA2 sa...

32748
Antalya Evden Eve Nakliyat
Ankara Şehirler Arası Nakliyat
Amasya Lojistik
Sweat Coin Hangi Borsada
Siirt Parça Eşya Taşıma
Gölbaşı Fayans Ustası
Eskişehir Evden Eve Nakliyat
Batman Şehirler Arası Nakliyat
Yobit Güvenilir mi

50E65Ruben097E8 sa...

D4B2D
%20 binance referans kodu

8A5F2Rylie22FD6 sa...

29473
osmaniye görüntülü sohbet siteleri ücretsiz
bingöl görüntülü sohbet kadınlarla
Kırklareli Kadınlarla Sohbet
görüntülü sohbet kızlarla
Afyon Sesli Sohbet Siteler
bayburt telefonda kadınlarla sohbet
muğla parasız sohbet siteleri
Mardin Parasız Sohbet Siteleri
parasız görüntülü sohbet

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...