torsdag 6. oktober 2011

Det periodiske system på veggen?

Det var ikke så mange som støttet min side i saken kart versus Det periodiske systemet på veggen på gutterommet. 
De fleste gav tommelen opp for guttens ønske. 
Hm... sier jeg! For jeg tente også på ideen med det første, men... vel... gøy å ha noe annet enn alle andre, og likevel... det er jo bare kjedelige firkanter!


Dette er det beste jeg har funnet. 
Tenk dere dette i størrelsen 1.8 x 2 meter. 
Ja, for her kan jo ikke noe være bak sengen. Skal det opp må hele systemet vises!
Hm igjen! 
Det blir STORE firkanter det! ;)

Klem

       

32 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tror det blir bra jeg :D

Og da kan du jo forlange at guttungen blir god i kjemi...? ;)

Hjertedamas blogg sa...

Så kult!!! Det kunne jeg ha trengt, da jeg tok studiekompetanse som veldig godt voksen!!! Jeg sleit med å lære meg det periodiske systemet, tror ikke jeg fikk det helt til. Hva med planeter og sånn??? Finnes det? Klemz Grethe, som knapt stod i naturfag/ kjemi/ Fysikk

Høytrykk sa...

Superkult!

Synnøve sa...

MM, kanskje gå for verdenskartet alikevel? Selv om jeg syntes forslaget til gutten din hørtes tøft ut.Så ble det veldig mange firkanter, synes jeg da.
Klem

Bird on a wire sa...

Synes det periodiske system er suverent. Tenk deg at han kommer til å drømme om dette på natta og kunne alt utenat på neste prøve :)
Når jeg så bildet fikk jeg flashback til naturfagtimen, tror det kartet vi hadde der var klin likt det du viser her. Kult å ha noe som ikke alle andre har også.

Norwaystyle sa...

Jeg syntes rommet skal vise personligheten til den som bor der, og at det er det som gjør et hjem interessant. Når gutten vil ha det periodiske system og det i tillegg er sååå stilig (du måtte stoppe han om han var på bærtur da :-)), da hadde jeg latt han få det. Jeg syntes også kart er stilig, men det er hans rom og hans personlighet tenker jeg.

Anitas Interiør verden sa...

Holder fortsatt på verdenskartet jeg da, tror dette vil bli utrolig rotete,men hver sin smak....
Spennende å se hva dere ender opp med.

klem Anita

Karin sa...

Hmm.. jeg ville nok valgt et verdenskart,men kan bli tøft på veggen dette. Spennende for oss å følge med iallefall. God helg og klem fra meg

Norwaystyle sa...

Skjønner :-). Jeg er sikker på at det blir fint uansett hva dere velger. Stilig rom er det uansett. Lykke til med valget :-).

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Hei, helt enig med poden at periodisk system er kult. Men som kjemiker er jeg kanskje ikke helt objektiv... lykke til med valget :-) Fant veien inn hit, og legger meg som følger da jeg speiler meg i mange av dine prosjekter inne og ute. Kjempeflott at du deler. Ha en flott helg!

Cecili sa...

Ser innvendingen din mot det periodiske system, både fordi jeg ikke skjønner bæret av det faget og fordi det blir mye firkanter. Samtidig er det jo kult at guttungen engasjerer seg og ønsker noe litt annerledes (det er jo tross alt hans rom, du er vel ikke så mye der inne?). Og kart er vel blitt veldig vanlig rundt om i Norges land?

Cecilie sa...

Skulle jo legge igjen hvem jeg faktisk er på innlegget kl 21.36, men gjør det nå

Anette Willemine sa...

Dette kommer jo til å bli så tøft! Men hvorfor må du velge det i et så stort format? Det kan være like fint å ha det i et mindre - synes jeg da. ;) Kanskje forhandlinger med poden?

Klem,
AW

Batur133 sa...

Bursa
Kırşehir
Muş
Mersin
Çanakkale
1BRQAT

Kamuran sa...

elazığ
erzincan
bayburt
tunceli
sakarya
ZYF

MatrixSorcerer404 sa...

elazığ
gümüşhane
kilis
siirt
sakarya
01Y1

BinaryPhantomSorcerer666 sa...

whatsapp goruntulu show
show
F7A

Gracee sa...

whatsapp görüntülü show
ücretli.show
JSX48E

RüyaDansçısı52 sa...

https://titandijital.com.tr/
sivas parça eşya taşıma
mardin parça eşya taşıma
karaman parça eşya taşıma
manisa parça eşya taşıma
8CQDN

QuantumPioneer1Q2 sa...

tekirdağ evden eve nakliyat
şırnak evden eve nakliyat
bitlis evden eve nakliyat
aksaray evden eve nakliyat
karaman evden eve nakliyat
YE884Y

SolarVoyageress sa...

aydın evden eve nakliyat
bursa evden eve nakliyat
trabzon evden eve nakliyat
bilecik evden eve nakliyat
antep evden eve nakliyat
Y2İMG

StellarNomadess sa...

van evden eve nakliyat
sivas evden eve nakliyat
çankırı evden eve nakliyat
bartın evden eve nakliyat
erzincan evden eve nakliyat
MFN

F86ABChristina29EA5 sa...

11188
Batıkent Fayans Ustası
Çanakkale Şehirler Arası Nakliyat
Çerkezköy Cam Balkon
Adana Şehirler Arası Nakliyat
Ünye Marangoz
Ordu Şehir İçi Nakliyat
Tekirdağ Lojistik
Manisa Evden Eve Nakliyat
İstanbul Lojistik

42BD6CameronC8EF6 sa...

66651
Kilis Şehir İçi Nakliyat
Hatay Evden Eve Nakliyat
Ordu Şehirler Arası Nakliyat
Kayseri Evden Eve Nakliyat
Ünye Çatı Ustası
Kayseri Lojistik
Çankaya Fayans Ustası
Giresun Lojistik
Tekirdağ Lojistik

9D1F2Anton9CF23 sa...

9450E
Kırıkkale Lojistik
İstanbul Parça Eşya Taşıma
Yalova Lojistik
Kırklareli Evden Eve Nakliyat
Çanakkale Parça Eşya Taşıma
Afyon Şehir İçi Nakliyat
Mersin Şehir İçi Nakliyat
Silivri Evden Eve Nakliyat
Balıkesir Şehir İçi Nakliyat

07E7CAurora6F483 sa...

E86F8
Hatay Şehir İçi Nakliyat
Batman Parça Eşya Taşıma
Çerkezköy Çekici
Çorum Parça Eşya Taşıma
Çerkezköy Evden Eve Nakliyat
Pitbull Coin Hangi Borsada
Yalova Şehir İçi Nakliyat
İstanbul Parça Eşya Taşıma
Çorum Şehir İçi Nakliyat

21238Cheyenne20C1A sa...

67ABF
Bitmart Güvenilir mi
Kırşehir Lojistik
Rize Şehir İçi Nakliyat
Şırnak Şehir İçi Nakliyat
Ünye Çekici
Bingöl Şehirler Arası Nakliyat
Düzce Parça Eşya Taşıma
İzmir Parça Eşya Taşıma
Diyarbakır Evden Eve Nakliyat

21778AlexandriaF9ABB sa...

95BB1
Denizli Lojistik
Adana Evden Eve Nakliyat
Aksaray Evden Eve Nakliyat
Bursa Şehir İçi Nakliyat
Silivri Boya Ustası
Bartın Şehir İçi Nakliyat
Erzincan Parça Eşya Taşıma
Bybit Güvenilir mi
Hatay Şehir İçi Nakliyat

24CA8MichelleC26EE sa...

0EB3A
antalya mobil sohbet
nevşehir mobil sohbet et
Karabük Ücretsiz Sohbet Uygulaması
ücretsiz görüntülü sohbet uygulamaları
parasız görüntülü sohbet
rastgele sohbet uygulaması
manisa canlı ücretsiz sohbet
görüntülü sohbet uygulamaları ücretsiz
Kırşehir Parasız Görüntülü Sohbet

6A38FBrisa67CB7 sa...

4EFE6
Binance Referans Kodu
Trovo Takipçi Hilesi
Likee App Takipçi Hilesi
Kripto Para Üretme
Binance Nasıl Üye Olunur
Sohbet
Bitcoin Nasıl Kazanılır
Sonm Coin Hangi Borsada
Onlyfans Beğeni Satın Al

30221Dana89034 sa...

ED962
Anc Coin Hangi Borsada
Bitcoin Giriş Nasıl Yapılır
Soundcloud Takipçi Hilesi
Coin Nasıl Üretilir
Sohbet
Threads Takipçi Hilesi
Binance Madencilik Nasıl Yapılır
Binance Madenciliği Nedir
MEME Coin Hangi Borsada

62AF9Peter9A203 sa...

2F60B
Kripto Para Nasıl Üretilir
Youtube İzlenme Satın Al
Clubhouse Takipçi Hilesi
Mexc Borsası Kimin
Azero Coin Hangi Borsada
Binance Referans Kodu
Coin Çıkarma
Yeni Çıkan Coin Nasıl Alınır
Referans Kimliği Nedir

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...