tirsdag 22. september 2009

Loppemarked, finn og konkursutsalg

Da er vi på plass i nytt hus. Her er det fullstendig kaos for tiden, så noen oversiktsbilder er ikke aktuelt ennå, men jeg ser det vil bli bra, og gleder meg over hver lille ting som kommer på plass. :)


Man skulle jo tro at jeg ikke hadde tid til å handle for tiden, men noen pusterom i arbeidet er bare bra, så på søndag ble det en tur på loppemarked, og finn.no er jo alltid tilgjengelig. ;)
Fra finn.no;

Spisestuestolen (og hennes tre like søstre) kjøpte jeg av en hyggelig dame, som hadde misunnelsesverdig mange gamle fine møbler. Disse skal stases litt opp og få nytt trekk. Ektorp sofaen er også et funn fra finn.no. Jeg hadde en fra før, men den er en sovesofa, som nå har havnet på rommet til min store gutt.

Fra loppemarked:

Jeg må si meg fornøyd med helgens fangst på loppemarkedet. Litt til pynt og litt til nytte. :)

Her må pussekluten frem, men ellers vakre små ting. (55 kr. for alt)

Det var rammene jeg var ute etter, men bildene er faktisk litt søte de også. (10 kr. stk.)

En sengeskuff til tvillingenes rom. (100 kr.) Må males, men jeg er superfornøyd. Denne trengte vi! :)
Det jeg er aller mest fornøyd med er imidlertid to kåper i ekte pels, og i virkelig god kvalitet og tilstand. Ser ubrukte ut! 40 kr. stykket! Her skal symaskinen frem... når jeg bare finner den i flytterotet. :) Puter kanskje?

Fra konkursutsalg:

Kokebokstativ fra Riviera Maison, julepynt fra Lene Bjerre (her bare et utvalg av julepynten jeg sikret meg) og lysestaker fra Town House. Det er lov å snope litt, til slike priser! ;)


Ja, jeg må si meg godt fornøyd med de siste dagers fangst, og tenker nesten at man burde flytte oftere, for da er det liksom lov å "trenge" ganske mye nytt: ;)

1 kommentarer:

Ann sa...

ALdeles nydelig det settet med sukkerskål og fløtemugge!!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...