torsdag 10. september 2009

Velkommen til Villa Kaos!


Nå har jeg brukt de tre siste årene på å pusse opp huset mitt. Jeg har regelrett bodd midt i en byggeplass i lang tid, og endelig endelig er huset (nesten!) som jeg ville ha det. Så hva var det da å finne på? Jo, jeg har nå solgt det, og kjøpt et nytt oppussingsprosjekt. :) Og jeg gleder meg som en tulling til å benytte de erfaringene jeg har gjort, og skape en bolig som er enda mer i tråd med "min stil".

Med meg på flyttelasset har jeg tre barn, og som alenemor uten lottomillioner el. i baklommen må kreativitet, vilje og hardt arbeid føre meg frem mot målet. Hyggelig om også andre vil følge meg på veien, og gi meg innspill, ros og ris!

Utgangspunktet mitt:

En slitt del av en tomannsbolig, malt i merkelige farver mange steder (som skrekk- grønne og orange lister), og utvendig slett ikke malt de siste årene. Det er bygget i 1989, hagen har trolig fått gro som den ville siden, og boligen preges fullstendig av lite gjennomtenkte og dårlig utførte løsninger.
Hurra... det er derfor jeg fikk huset billig! :)








0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...