lørdag 26. desember 2009

Første jul i huset på fjellet :)






Det er alltid litt trist når min svoger stikker av med min søster og ungene, og min eldste sønn skal feire jul med faren, men vi fikk da en flott feiring likevel. En riktig koselig kveld! :)






Mine flotte barn synes ventetiden ble noe lang...




... mens morfar synes nok det var deilig å slappe av litt etter en svært hektisk førjulstid. Han har solgt juletrær siden han var liten (ved siden av full jobb!), og det ville liksom ikke blitt jul uten dette, verken for ham eller resten av familien, men en travel tid er det så absolutt. Veldig koselig mens det står på... og veldig deilig avslappende når det er over...



... og bordet venter. ;)



Ikke så trangt om plassen i år da, men tvillingene synes det var stor stas at pappa var med.




Men å ta et fint bilde av dem og pappaen foran juletreet (og sende til hans familie) var ikke så enkelt når pappa er STOOOR. Hehe

Og åpning av gaver ble det ENDELIG. :)




Det var ingen støvsuger nei. :) Vi hadde nesten klart å lure henne til å tro det, så det var en svært så fornøyd liten jente etter den store gaven var pakket opp. :)




Og noe kjekt til gutta var det selvsagt også. Skjønt det var Nintendo Lite som slo best an hos dem begge. Det var ikke fra meg dessverre! ;)

GOD JULETID TIL ALLE SAMMEN!

7 kommentarer:

Monica sa...

så utrolig skjønne barn du har:) hihi pappaen var ganske høy ja, så juletreet det viste ikke;) Skjønne bilder av vakkert hjem og vakker familie:) Ønsker deg en videre fin romjul:) klem fra Monica

Nooria sa...

Jeg leste det du skrev lenger ned om tre typer kvinner, og at du ikke var i rute med å få til et julehus. Jeg synes det ser veldig koselig og julete ut hos deg! Ikke glem at bloggere kan vise bilder av et nydelig hjørne mens rotet ligger i en svær haug rett utenfor linsens synsfelt.

Ønsker deg en fortsatt god jul!

Camilla sa...

Skjønne barn! SÅ ut som dere hadde en kjempe fin julefeiring =)

Lindas hus sa...

Hei snuppa! Så koselige bilder du viser! og kjøkkenet ditt vil jeg gjerne ha selv, kjempe fint! Lo godt av bildet med go ungene og pappan sin. Juletreet ble jo helt borte.....!!! Han var en smule høy;) Ser ut som dere alle hadde en kjempe fin jul! Og ønsker deg det videre også! Og LOV meg at du får på deg danse skoene og tar deg en tur ut;) For livets glade jenter går solen aldri ned;) Hi hi! Stor klem fra Linda

Chanette sa...

Nydelig barn du har, flotte bilder :)
Å det nydelige dukkehuset da, det ønsker snuppa mi seg og (les MEG) hihi. Nydelig dekket på bordet var det også. Kos dere videre i romjulen :)

Anonym sa...

Koselige julebilder:)
Herlige barn:)

Ønsker deg ei fin romjul
Klem Nina

Camilla sa...

Må innom en liten bloggrunde før året ebber ut.

Ønsker deg og familien et godt nytt år =) Håper dere får en koselig nyttårsfeiring!

Gleder meg til å følge bloggen din inn i 2010.

Nyttårsklem fra Camilla.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...