onsdag 2. desember 2009

Hjelp, jeg trenger et dukkehus fort!

Etter å ikke ha hatt mye hell i alle butikkene jeg har trasket i bestemte jeg meg idag for å bestille dukkehus på nett, hos Enhjørningen. Men de har sluttet med dukkehus... og nå sprer panikken seg!
Jeg ønsker meg (æh.. min datter ønsker seg! ;)) dette;



Hos Enhjørningen henviste de meg til Bestemors Lekestue i Oslo, men jeg får ikke kontakt der. Jeg finner selvfølgelig mange dukkehus på nettet, men IKKE i den stilen jeg ønsker, pent og klassisk. Så om noen har tips blir jeg evig takknemlig. Julen nærmer seg altfor fort nå, så nå begynner jeg å bli litt desperat!



Dukkehuset MÅ ikke være helt likt dette, men det er ett i denne stilen jeg er ute etter. Er det noen som kan hjelpe meg må det da være dere bloggere! ;)

Redigerer litt her. Dette ser ut til å ordne seg. :) Bestemors Lekestue tok kontakt, og de har et lignende. :) :) :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hei

Så de hadde nesten identisk dukkehus som det på bilde, i SIA butikken på Norbysenteret i Sverige :)

Hilsen Frøken Rosa

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...