tirsdag 27. september 2011

Følgere blir ikke registrert

Nå håper jeg det er noen som kan hjelpe meg her. I det siste er det flere som har skrevet til meg at de har registrert seg som følgere, men de blir ikke registrert hos meg. Nå fikk jeg også testet dette, ved at en jeg kjenner la seg til som følger (offentlig), men heller ikke da ble dette registrert. Normalt ville jeg ikke stresset slik med det, men i og med at jeg har en give away, der en egen premie blir trukket blant alle registrerte følgere, er det jo veldig synd at flere som sikkert tror de er med i den trekningen ikke er det. 



Er dette et problem flere opplever? Og har noen en løsning på problemet?


Redigert: Ser ut som det er i gang igjen nå. :) Jeg gikk tilbake til gammelt blogger- grensesnitt + at jeg fjernet og la inn igjen følgerfungsjonen. Jeg vet ikke hva av det som gjorde utslaget. 
De som har lagt seg til som følger mellom 21.09.2011 og i dag kom likevel ikke opp (bla. testpersonen), men det ser ut som de får bloggoppdateringene mine likevel. Så om en av dere det gjelder er innom og leser dette, kan dere da fjerne dere som følger og legge dere til igjen? Så blir dere med når jeg printer ut alle følgerne og trekker. :)

Klem

     

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Jeg har registrert det samme her, men vet ikke hvordan det løses.
Selv har jeg ikke ekstra lodd for følgere, men du får bare gi dem et ekstra lodd , da ?
Gleder meg til du skal trekke :)
Klem fra Ingunn :)

Bettum Villa sa...

Har ikke opplevd det på min egen blogg, men har opplevd maange ganger at jeg ønsker å legge meg til som følger av en blogg så vil den ikke gå igjennom. Da har det som regel bare vært en feil fra blogger sin side, så jeg har gått inn å registrert meg der i ettertid.
MEN det kan jo hende dette er et helt annet problem. Vanskelig å vite.
Ønsker deg en knall uke!
Klem Madelén

Anonym sa...

Da tenker vi likt ;)
Jeg leste nå at det var egen premie for følgere.
Jeg tror kanskje det kan være som Madelen sier.
Håper det ordner seg :)
Klem:)

loftkroken sa...

Følgerfunksjonen min er det også bare tull med ?Noen klarer å legge seg til og andre ikke !
Håper det ordner seg for deg !

klem

Trollmora sa...

akkurat samme hos meg. . . Jeg har tellet over et titalls som ikke er registrert. Og det kun siden jeg begynte min gibort nå. . . Kan det ha med nettleser å gjøre? Jeg bruker chrome.

Hjertedamas blogg sa...

Jeg bruker chrome som nettleser, men har ikke hatt problemer i og med at jeg ser at jeg har fått flere nye følgere de siste dagene. Jeg hadde heller ikke problemer, da jeg la meg til som følger hos deg da du startet giwe awayen. Mulig det "bare" er et problem som kommer og går. Har merket det tidligere på andre blogger, og så har det plutselig vært i orden. Vet ikke hvorfor det er sånn. Håper du finner ut av det!!!! Klemz Grethe

Rebekka sa...

Uff så kjedelig at følgere ikke registreres, spesielt når du har en giveaway gående. Håper det ordner seg plutselig :o)
Ønsker deg en fin dag
Klem

C. Wilde sa...

Jeg registrerte meg som følger nå, og kom opp som medlem hos deg med en gang, men det var kanskje ikke det du mente.

nesinom sa...

Jeg registrerte meg da jeg kommenterte giveawayen, og ser mitt bilde der, så det virket for meg og. Så kjedelig når noe sånt krangler :(

Laura sa...

Hei og hopp :)
Det samme problemet har jeg. Bruker Firefox, så det kan da ikke være problemet.. Har ikke anelse hva man kan gjøre. Håper det løser seg i allefall. Synes det går tregt med oppdateringene også
Uansett ha en fortsatt strålende dag da :)
Klem

Ingvild sa...

Så kjedelig... Godt du har fått ordnet opp igjen i det! Blir spennende med konkurransen din! Krysser fingrer, tær og føtter.
Ha en fin dag,
klem,I

Tove sa...

Man blir litt lei blogger problemer. Har selv hatt noen av de. Og for en som er teknisk handikappet så er det ikke bare enkelt bestandig. Bra det ordnet seg for deg.
Klem Tove

Lunalei ;-) sa...

Hm - har ikke opplevd dette - håper det ordner seg!
Ha en fin uke videre - snart er det helg igjen... iiiihaaaa!!!
KLem

Karin sa...

Hei,prøver legge igjen en kommentar her igjen jeg da.Og har lagt meg til som følger,trodde jeg var følger hos deg men det var jeg ikke gitt. Fikk iallefall til å legge meg til så får vi se om min kommentar går gjennom. Klem fra Karin

Karin sa...

Jadda!!! Da er jeg på nett med deg igjen.Men gikk glipp av give awayene dine ;-( men men back on track igjen.Må være noe du gjorde for jeg har prøvd i månedsvis. Men nå er jeg følger hos deg og kan legge igjen et fotspor. Klem

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...