mandag 12. mars 2012

Åh neeei! :(

Det er kjekt å ha noe å holde på med på kvelden når man ser på TV, og endelig kom tiden til å fikse lampene på soverommet. 



De var jo ok som de var 49 kr lampene mine... men jeg tenkte jeg kunne lage dem bedre.


Så de ble grunnet og malt begge to. 

Så la jeg bladgull tilfeldig på, så fargen skulle synes gjennom.


En ferdig. Ble ikke så verst det! Ikke mitt største mesterverk... men dog fornøyd. :)
Og da var det bare å begynne på nr 2! 

Smøre litt lim på, vente 15 min, klistre litt gull på, smøre lim på, vente 15 min...

Mor satte den på gulvet mens den sto på vent til limet var klart, for at den ikke skulle vippes ned fra bordet av noen som for som en virvelvind rundt i stuen. 
På gulvet, i en krok skulle den vel stå trygt?!

Vel... gutter er gutter! 
:(


Det var den lampen!

Antar dette kvalifiserer til "ett skritt frem, og to tilbake". 
Jeg hadde jo to lamper, om de enn ikke var helt slik jeg ville ha dem. Nå har jeg bare en lampe. 

For å se positivt på det... jeg koste meg jo med "jobben" så lenge det varte. ;)

Klem

    

11 kommentarer:

Gitte sa...

Så kjedelig!
Klem Gitte

(eddas) sa...

Ble jo fin den,enda godt den ikke kostet så masse...
klemklem

Camilla sa...

Usj da, den er kjedelig! Men den som fortsatt er hel ble jo kjempe fin! Smart det med bladgull.

Klem, Camilla.

sisselastrid sa...

Fysj kor kjedelig... slike virvelvindar er det ikkje så lett å gjere noko med ;)

Lampen du vart ferdig med vart kjempefin!

Klem

Bettum Villa sa...

Huff da, det var da synd at den gikk i gulvet. Men som sagt så er det jo morsomt å sitte å holde på også.
Synes den du ble ferdig med var kjempe stilig! Mye mer spennendes enn vanlig lilla ;)
Klem Madelén

Anitas Interiør verden sa...

Uff så kjedelig,får håpe du får brukt den ene du har igjen et annet sted da:-)
ha en fin dag

Klem Anita

Chiline sa...

Utrolig stilig lampe, flott med bladgull ;)
Så synd at den andre ble ødelagt!
Klem

Ran sa...

Humor :-) Jeg kjenner deg godt og VET at det var ikke "Å, nei..." som kom først ut av munnen din :-) Nok en gang bøyer jeg meg i støvet over hva du kan... "Jeg bare la på litt bladgull...", Veldig imponert! Gleder meg til fortsettelsen!

Kaoskontroll sa...

Hehe... du har så rett min venn. ;) Uttrykket som kom ut er selvfølgelig redigert med hensyn til dem med sensitiv verbal gane.
Det blir mennesker av dem som vokser opp i nord også, så jeg får satse hardt på at også ekte bergensere med marokkansk blod tåler et kraftuttrykk fra mor i ny og ne... og kanskje fullmåne også. ;)

Du er nå enkel å imponere! Dette krevde ikke akkurat finmotorikk eller store evner ellers.
Men takker uansett. :)

Lampen er forøvrig limt sammen igjen nå... og det ser ut til å gå bra. Nesten god som ny. :)

Klem

LadyBurk sa...

Det er jenta si det tenker jeg! Ødlegger og reparerer igjen...
Flink du!

Good helg!

Trollmora sa...

Men du snakke meg om så kul den var før den knustes da!!!!!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...