mandag 14. september 2009

I dag kom kjøkkenet :)

Ok, halve kjøkkenet, om jeg skal være ærlig, men det er fremgang! :) Benkeplaten må jeg vente på helt til 8.oktober, så det er bare underskapene som kommer på plass nå. I morgen regner jeg med, for jeg har vært heldig med snekkerne. Skikkelig kjappe og flinke!

Slik så kjøkkenet ut da jeg overtok;


Det tar seg faktisk bedre ut på bildet enn det gjorde live. Svært slitt var det, og med noen "fjuske"- løsninger noen steder, der ting tydeligvis ikke helt har passet sammen.

Nå ser kjøkkenet slik ut;

Hehe... jeg skal innrømme at det ikke er noen forbedring, men det kommer det kommer! ;) Nytt gulv er i det minste på plass, rommet er malt, og elektriker har regelrett tatt helt av. Det var ikke måte på hva jeg måtte endre på, når jeg "først var i gang". Så nå har jeg puttet mange penger i viftesystemet, som ligger på loftet og ikke engang synes. Jeg må innrømme at jeg synes slike skjulte investeringer er skikkelig kjedelige, og jeg våger å tro at jeg ikke er alene om det. ;)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...