torsdag 24. september 2009

Jeg ønsker meg et lite verksted!

Fader og, jeg trenger et lite verksted! Akkurat nå har jeg vel 8 stoler og ett bord jeg skal fikse opp... og så mange ønsker og planer som ikke kommer noen vei, fordi jeg ikke har et sted å utøve dem.


Jeg har sett meg ut denne boden fra Plantasjen;



Den er ikke så stor, men jeg tror jeg skulle klart meg bra med denne. Det lille rommet som oppbevaringsrom til ventende prosjekter, og i det større rommet skulle jeg malt, snekkret, frest (sikkert litt i sinne også, men profiler for det meste;)), osv..





Så lillevilla 12 står på min ønskeliste! Kunne jeg ikke blitt 40 år snart, så en så stor gave hadde vært på sin plass? Spleiselag og dugnad! Men aaaltfor lenge igjen til det! Sukk!
Foto: www.plantasjen.no

1 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for koselig hilsen på min blogg! Flisene er kjøpt inn, så nå er det bare til å sette i gang!

Et verksted hadde vært toppers og hatt! Jeg er alltid og fikser eller maler et eller annet, og som oftest blir det både her og der.

Klem fra meg

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...