mandag 28. september 2009

Tilbake fra "landflyktighet"

Endelig hjemme igjen, etter å ha vært forvist fra huset noen dager, mens stuegulvet ble pusset og oljet. Men det var det verdt! :)

En liten før- og etter- fremvisning.

Før;

"Pusseren" som har vært fotograf her, og merkelig nok har han valgt et område uten stygge riper og malingflekker, for det var det nok av... og det siste var nok jeg mest skyldig i. Visste jo at det skulle pusses. ;) Vel, gulvet var iallefall slitt. Så slitt at min far, som stort sett bestandig sier "Brems, brems, er det ikke fint som det er da?" sa at gulvet ville ha vært hans førsteprioritet i oppussingen. Faktisk er det nesten deilig å (for en gangs skyld... hehe) bruke penger på noe min far sier seg enig i. Det skjer jammen ikke ofte! ;)


Nå;

Kan man se den varme fine gløden her? Joda, jeg kunne som pussemannen tatt et flatt bilde av gulvet, men temmelig booooring! Og på denne måten kunne jeg jo også vise frem at snekkerne har løpt i hælene på pusseren, og allerede satt opp gulvlistene. :) Ok, bare en liten bit synes her, men disse snekkerne har vunnet mitt hjerte. Hvor ofte kan man si det om håndverkere? Jeg kan jo knapt snu meg rundt, så har de gjort ferdig noe. Jeg skulle giftet meg med begge, om jeg ikke hadde vært (midlertidig!) frigid. Hehe


Så en stor hyllest til to hardtarbeidende menn!



Her lager de "vinhylle" til kjøkkenet mitt. Jeg må innrømme at jeg fremdeles er noe skptisk til den ideen, men det er diskret inne i kroken og veldig pent utført, med fresede kanter.

Jeg er veldig veldig fornøyd med gulvet! :) Og nå er det ingenting som står i veien for å innrede stuen. Endelig! :)

1 kommentarer:

Lindas hus sa...

Herlig innlegg!Så fint gulvet er! Var litt vanskelig å se på bilden hvordan det var, men kan tenke meg at resultatet er strålende! He he noen ganger er det kjekt med disse mennene;) natta klem fra en litt frigid Linda!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...