lørdag 12. september 2009

Villa Kaos

Villa Kaos ligger "på fjellet", bare 15 minutter fra Bergen sentrum og likevel med naturen som nærmeste nabo. Vi gleder oss til fjellturene og til å forsøke det naboene påstår er Bergens beste akebakke. :)




Huset er nå preget av oppussing både utvending og innvendig. Utvendig er det min far som styrer på. Her har han skrapet av gammel maling og satt panelet inn med sopp og råtedrepende grunning. Så stoppet været videre fremgang, men vi håper på en flott høst! :)




Alt dette grønne hører til min hage. Nærmest huset (inngjerdet) er det en liten uteplass. Ca. 15 m2, og altfor liten for en familie som elsker utelivet hele sommeren. Dette blir neste års prosjekt, selv om jeg klør i fingrene etter å sette i gang. :)

Det er også en hage på andre siden av huset, men her er det kun morgensol. Til å nyte den har jeg en liten terasse utenfor stuen, så selve hagen regner jeg med det er ungene som vil benytte mest.



Ujevn og ikke særlig pen er uteplassen nå. Det blir spennede å se hva jeg får ut av denne og resten av hagen! :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...