lørdag 10. oktober 2009

Snart jul :)

Og jeg har startet innkjøp av julegaver... men for å være helt ærlig går det ikke så bra.

Min kusine har i lang tid ønsket seg en termokanne fra Eva Solo, lik den jeg har. Og det er slett ikke rart, for den holder varmen så godt at man kan drikke kaffe'n man har traktet dagen før. Og ja, det hender at jeg benytter meg av dette. ;)

Så jeg kjøpte en slik til henne... og tror du ikke hun hadde gjort det selv også?! :(
Så jeg tenker "Javel, det er jo greit å ha to, så jeg beholder den selv jeg!"

Som sagt så gjort... og vips har jeg ingen gave til min kusine. :S

********************************************************************************************************************************************************************
Så var min søster på besøk og skrøt av at jeg er så flink til å kjøpe lys og lykter, for det hadde ikke hun mye av. "Aha... julegaveide!" brumlet det i mitt hode. Og da jeg var innom Home and Cottage fant jeg noen søte lykter og lysestaker og vandret lykkelig hjem med julegavene. MEN så skulle jeg jo ha besøk av noen venner på kvelden og noen av vinduene var sørgelig tomme. "Vel.. du har jo noen flotte lykter og lysestaker som ligger innpakket i skapet... hva om du setter dem opp? Det er jo leeenge til jul, så...!" fristet en liten tanke.
Som sagt så gjort... og vips har jeg ikke lenger julegaver til min søster. :(


Akk ja, nå tror jeg at jeg venter med videre julegaveinnkjøp. Og til jul skal jeg ønske meg litt selvbeherskelse. Og... om jeg kunne få den ville jeg kanskje kanskje kunne komme inn i denne flotte kjolen til jul:
Finnes bare i str. 36 og 38, og jeg er str. 40... på en god dag. :(
Men jeg tror ikke jeg skal forvente å få noe selvbeherskelse som forskuddsgave, for jeg har visst fått flere julegaver enn de fleste i det siste... selv om de egentlig ikke var til meg da. ;)

Bilder fra www.julegavesiden.no

1 kommentarer:

Lindas hus sa...

Ha ha ha! Godt det er flere av oss..huff huff! Men det heter at man skal unne seg litt ekstra...gjør det ikke? Og så utrolig fint bord du har lagd deg! Kjempe flott ide! kos deg med lysene i vindus karmen! Stor klem

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...