fredag 20. november 2009

En annen side av meg.


I mine øyne er hus og hjem gøy. Biler derimot er et nødvendig onde. Jeg liker at de starter og går, og bringer meg fra A til Å... men det er også så langt som min bilkompetanse strekker seg. Gi meg hvilket som helst flatpakket møbel og jeg setter det opp uten problemer, men gi meg en pakke lastebøyler til bil og kaldsvetten tar meg før jeg får åpnet pakken. Så da er det kanskje ikke så rart at jeg bestandig har gjort det bra i forhold til mine boligkjøp og oppussingsprosjekter... og gått helt på ræva ved hvert eneste bilkjøp???!!


Nå kjøpte jeg meg ny bil for tre måneder siden, men hvilken bil er det jeg nå kjører? Jo, min mor sin! Det har jeg gjort i en uke nå, for min nye bil... vel jeg likte vel farven, eller noe slikt, men virke som den skal? Nope!
Så nå har jeg meldt meg på P4's og Toyotas store bilkonkurranse, i håp om å vinne en bil som starter, går og bringer meg fra A til Å uten problemer. I noen år i det minste. ;)
Vil du lese min historie ligger den på http://www.vinnentoyota.no/ under Prius. Søk på overskrift "Skal man LESE kjøpekontrakten?".
Dette er ikke for å høste stemmer, for det er en fagjury som velger ut, men her inne er vi ofte flink til å vise frem det vi er stolt av. Det vi absolutt IKKE er stolt av kan imidlertid ofte være like fornøyelig. ;)

Bile fra http://www.mamut.net/ og det øverste vet jeg dessverre ikke hvor kommer fra.

2 kommentarer:

Lindas hus sa...

He he he! Jeg har i hvertfall stemt på deg! Så krysser jeg fingrer og tær på at du vinner! Uansett så håper jeg det ordner seg for deg, det er kjedelig å være uten bil:( Godt å ha snill familie som hjelper deg i hvertfall! ha en fin helg. Klem

Camilla sa...

Godt å høre at det er flere av oss som ikke har noe særlig peiling på bil ;) Du har min stemme!!

Håper du vinner =)


Klem fra meg.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...