mandag 29. mars 2010

Den største lykken...


Gratulerer med dagen til meg! :) I dag ble jeg 35 år.
Den store feiringen har det ikke vært, men heldig er den som er mamma og våkner opp til to ivrige små, som ENDELIG skal få gi gaven de faktisk har klart å holde hemmelig i en hel uke. :) Og det de hadde plukket ut til meg, nesten helt selv, var to nydelige eggeglass. Så nå har "gladkopp"- samlingen min fått to små i familien de også. :) En paraply fikk jeg også, og kjeft da jeg ikke tok den med og det høljet ned da vi gikk i barnehagen. ;)

Men den største lykken er å gjøre andre glad, og "min dag" har jeg derfor brukt til å få tak i sykler til mine søte troll, og nå gleder jeg meg enda mer til i morgen, når dette venter på dem i stuen;


Brukte er de begge, men det vet jeg at tvilligene ikke vil ofre en tanke, for pent brukte og fine er de begge! Eller som jeg vet Amir Sebastian vil si "Jasmin sin er fin, min er TØFF!" Hehe

Gudbedre som jeg gleder meg! Og ikke minst til å få dem ut av stuen. Her er de bare på snarvisitt kan jeg love. ;)

Håper alle har hatt det koselig på fødselsdagen min! :)

Stor klem

14 kommentarer:

by camilla jin sa...

Gratulerer så mye med dagen! For noen herlige barn du har som har plukket en så søt gave til deg! Jeg elsker dem!

Og jeg kan tenke meg de blir superglade for syklene sine! :-)

Nyt de siste minuttene av bursdagen din! Hurra for deg!!!

Klemmer, camilla jin

Ingvild sa...

Grattis så mye med dagen og flott presang du har fått av dine søte små!

Stor klem fra meg!

Unknown sa...

Hipp, hipp, hurraaaaa! Gratulerer så masse med dagen, og så flotte gaver da, greengate og paraply, kan det bli bedre:o))

Tipper det blir sykling i stua i morgen jeg, såå snill mamma du er som kjøper sykler til barna på din dag:o))

Bursdagsklem fra Line

Camilla`s Castle sa...

Litt for sen, men gratulerer så mye med dagen din!!:)
Så snill du er som har kjøpt sykler til de to små;) de blir nok veldig fornøyde ja:)

Beth sa...

GRATULERER med dagen om enn litt seint, men det er godt ment!
Søt gave fra ungene og en riktig flott gave får de tilbake, HURRA!

Klem Beth`s småting...

Bird on a wire sa...

Gratulerer med dagen :)
Flott gave du fikk, og flotte gaver du gir bort! Barna blir nok kjempeglade!

liven sa...

gratulerer med vel overstått dag....og koselig gave du fikk!!
Greengate liker vi :o)
Kjempefine sykler...tenker de ble glade!!!

ha en fin dag :o)

Unknown sa...

Flotte gaver til både store og små! Akkurat slik ville jeg selv gjort det!

Stå på med kuren. Plutselig er målet der!

Klem fra Tina

lillelise sa...

Hei!
Gratulerer med vel overstått! Kjempefine gaver, både til deg og barna.
Ha en fin fin dag

Camilla sa...

Gratulerer med gårsdagen, HURRA!!!

Kjempe flotte sykler! Pent brukt har da ingenting å si. Sykler som er blitt så dyrt... selv de aller minste barnesyklene med støttehjul koster jo en formue.

Gleder meg til å høre reaksjonen fra ungene.
Klem C.

Mariann Louise sa...

GRATULERER MED DAGEN!

Flott gave, og de er jo så fine i fargene både krusene og eggeglassene!

Ja, brukte sykler blir de helt sikkert like glade for som nye, så koselig å glede ungene med sånne overraskelser!

Og å gjøre andre glad, det er noe man selv blir glad og varm i hjertet av!

Ha en super bursdag!

Varm klem fra Mariann

(eddas) sa...

Grattis med dagen:)Bare ungjenta du:)
eddaKlemmer til deg

Datt sa...

Gratuleeeerer så mye! :D

Ingvild B sa...

Gratulerer med dagen som var!
Veldig fin årgang! ;)

GOD PÅSKE!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...