onsdag 10. mars 2010

Giddalaus... og 7 ting jeg ikke liker

Det er ærlig talt ikke mye som skjer i Villa Kaos for tiden. Ikke mer enn at mor tenker på alt som skal gjøres og blir sliten ved tanken. Og nå har jeg pådratt meg en fæl forkjølelse også, og alle planer om å bli energisk og full av tiltakslyst vinker på stadig større avstand. I og med at jeg ikke har noe positivt å birdra med stjeler jeg meg en utfordring. :) Jeg har fått med meg at utfordringen "7 ting man ikke liker" rullerer rundt nå, men jeg har ikke fått denne utfordringen ennå... og det blåser jeg i, for det passer humøret mitt utmerket å rakke ned på de tingene jeg ikke liker. ;)

1:


Beklager Ekornes, men stressless hadde aldri fått innpass i mitt hjem. Og finner jeg en mann som elsker sin stressless må han enkelt og greit velge mellom meg og godstolen!

2 og 3:


En annen grunn til at jeg ikke har mann er trolig min "forkjærlighet" (veldig veldig ironisk!) for store stereoanlegg og cd- stativer. Jeg hører min svoger skal selge sin forsterker nå, for å kjøpe seg en større og bedre. I slike stunder er jeg utrolig glad jeg kan låne ham til hjelp med bilen og ellers bare på avstand betrakte en gutte- manns forkjærlighet til slike tekniske "vidunder".

4:


Den enes drøm den andres mareritt, sier bare jeg. Og en slik har jeg. :S
Min mor synes vaskekum er såååå praktisk, men min blir hovedsaklig benyttet som lagringsplass til vaskepulver og annet rot man kan finne mye mer tiltalende oppbevaring til. Så det er ikke snakk om noe annet enn at dette monsteret mitt skal UT!
Dette er forøvrig ikke mitt monster, siden min vaskekum drukner i alt jeg har stuet oppi, men funnet fra finn.no. Den er allerede solgt, så jeg ødelegger ikke noe salg ved dette. ;)

5:


Siden vi allerede var inne på våtrom tar jeg med "marmorert" våtromstapet eller ditto plater. Nå finnes det etterhvert mye bra i både våtromstapet og -plater, og da er det for meg ganske så uforståelig at det fremdeles må finnes et marked for overnevnt variant, i og med at det ennå tilbys.

6:


Panelgardiner kan jeg ikke si jeg avskyr, men det er bare ikke meg. Jeg synes det kan være fint hos andre, men det er nok ingen fare for at jeg vil løpe hjem og henge opp noen selv. Bilde fra Princess.

7:


Teak hjørneskap er ikke blandt mine favoritter. Trolig ville jeg aldri kommet på at jeg ikke likte dette dersom vi ikke hadde et slikt på hytten... som jeg synes er direkte malplassert blandt ellers gamle og fine møbler. Det på bildet er også fra finn.no og ikke solgt om noen skulle fristes. Om vedkommende da ikke vil hente et i Sogn... helt gratis! :)) Vel, jeg bare drømmer, for min mor ville kverke meg. Det er jo etter bestemor må vite, og har dermed borett i hytten fra nå og til evig tid. *sukk*



Ja, det var uansett godt å slippe ut litt damp, så nå kan jeg krøke meg tilbake til sengen, med 50 lommetørkler innen rekkevidde. Så kan jeg i det minste humre litt for meg selv i visshet om at jeg ikke blir noens drømmedame eller drømmesvigerdatter etter at dette er offentliggjort. Hehe

7 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Herlig innlegg egentlig! Det er godt å blåse ut av og til, og hva er vel bedre ennå ramse opp 7 ting en ikke liker av interiør?
Kan ikke fornærme noen med det synes jeg ;-)

Her i huset blir det heller ikke gjort stort om dagen, men det er mest fordi jeg bruker veldig mye av min fritid til å trimme.
Ja, jeg er stolt av det, men fy fasan så mye tid det tar!
Når jeg hjemme koser jeg meg i min kjære stressless (hi-hi) med strikketøy.

God bedring fra forkjølelsen, håper inspirasjon og tiltakslyst kommer flytende med våren.

Klem Lykkeliten

Unknown sa...

Hehe, ikke mye fint du hadde og vise frem i dag nei:o)) Litt artig den utfordringen der!

Ville egentlig bare ønske deg god bedring, ikke noe gøy og være syk:o)

Klem Line

Beth sa...

Spesiellt når formen er litt laber er det godt å få ut litt av trykket!

Er ikke veldig uenig i uttalelsene dine når det gjelder de 7 punkter...,
men jeg MÅ bare si at jeg elsker min vaskekum! (maken til den på bilde)
Den brukes nemmelig som hundebadekar til mine fire hunder og med en tilkoplet frisørdusj sparer den mors rygg i motsetning til tidligere da jeg badet hundene i en balje i dusjkabinettet. HJEEEELP! Da var slett ikke ryggen samarbeidvillig på maaange dager!

Riktig god bedring til deg!

Klem Beth`s småting...

Camilla sa...

Suj er du blitt syk. Utrolig hvor mange som er syk fortiden, enten er det omgangssyken eller så er det forskjølelse i ymse varianter. Håper du snart er på bedringens vei =)

Kjenner meg igjen i de 7.tingene du ikke liker, og holder med deg helt og holdent! Stereo og steroanlegg *grøss*

Godbedringsklem sendes din vei.
Klem C.

bestemorshage sa...

Dette var en grei måte å slippe ut litt irritasjon på. Antar at du fant mye annet gøy på din runde på finn.
God bedring

by camilla jin sa...

Greit å bruke bloggen som ventilasjon av og til! Må si meg enig med mange av de 7 irritasjonstingene dine. Bortsett fra vaskekummen! Jeg gleder meg faktisk til å få en slik på vaskerommet i kjelleren. Jeg ser for meg at den må være så inni hampen praktisk! :p Den er jo ikke noe fin, men det får så bare være. Da tåler den litt mer også ;)

Håper formen er på vei opp! Det er i alle fall min. Har jo vært på jobb hver dag denne uka! Hurra!

God bedring, vennen!

klem, camilla jin

Lindas hus sa...

Ha ha ha ha!LOL;) Herlig snuppa, akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv! Min eks mann hadde slike høytalere.....det var en evig krangel i 11 år.....de var i hus i noen år, tils jeg fant ut at de fikk stå hos svigerforeldrene mens vi pusset opp..de kom aldri tilbake, men de var sårt savnet av min eks og stadig opp i diskusjoner:D Ønsker deg god bedring snuppa!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...