søndag 16. mai 2010

Hyggelig gjensyn



Ja, det må jeg jo innrømme, når "gamlehuset" mitt plutselig ligger på finn.no. Selv om jeg selvsagt undres... det er jo knappe 8 måneder siden jeg overlot det til andres hender, og så er det til salgs igjen...! Samlivsbrudd kanskje? Eller tok de skrekken av min tidligere gamle nabo, som du kan lese mer om her?


Og bildene fra annonsen benytter jeg med goood samvittighet, for tror du ikke de har benyttet bildene fra min salgsannonse?! Mine møbler og min styling! Bare utendørs riktignok... og de har lagt ved noen egne bilder fra hagen også, men dette får jeg da ta som et kompliment! ;)


Den fulle og hele annonnsen finner du her om du er interessert i et koselig rekkehus på Landås i Bergen. Det følger dessvere med ett stykk gal nabo, men hun er temmelig harmløs om man klarer å se det humoristiske i påfunnene hennes. Hehe

Ellers må jeg bare beklage at jeg er litt fraværende for tiden. Jeg har arvet den egenskapen fra min far at når jeg er opptatt med noe tar det min fulle og hele oppmerksomhet, og jeg antar dere ikke er så interessert i fagforeningsarbeid og lokale lønnskrav. ;) I'll be back!

Stor klem

 

5 kommentarer:

Camilla sa...

Så godt å høre fra deg igjen!
Gale naboer? Hmm det var vi nok av her ;) Lurer på om det er samboern som tiltrekker seg disse raritetene, da han flyttet hit fra Bergen flyttet det straks inn en raring i leiligheten ved siden av. Samme der vi bodde før, og nå har vi jaggu fått enda en snåling her i naboleiligheten *fnis*

Klem C.

Ingvild sa...

Ditt gamle hus var flott, morsomt at de har brukt de samme bildene som du brukte.
Vår gamle leilighet er også tilsalgs nå - og personen som kjøpte av oss for 5 år siden har ikke gjort en ting... Merkelig!;o)
Tror det finnes noen snåle naboer de fleste steder...

Ha en flott 17.mai feiring!
Klem,I

Synnøve sa...

Koselig og høre fra deg igjen.
Gale naboer har vi heldigvis ikke:))
Er det ikke litt frekt og bruke bildene dine uten og spørre om det er greit?
Ha en fin 17mai
Klem

by camilla jin sa...

Hehe, bra du ser det som et kompliment at de bruker dine gamle bilder. Jeg ville nok blitt en smule smigret og en liten porsjon provosert..

Snåle naboer finnes vel i de aller fleste nabolag. Kunsten er, som du sier, å se de humoristiske i det ;)

Gratulerer med dagen i dag! Hurra for Norge! :)

Klem, camilla jin

Eirin sa...

Og der var det solgt. :) Siste budet vi fikk med oss stoppet på 2.9. Vi gleder oss til å få nye naboer ihvertfall! :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...