onsdag 25. august 2010

Om å sende svigermor på shopping

Mye klokt er sagt om svigermødre, på smertefullt og vondt får man nesten si, men jeg har til nå hørt lite om det å sende svigermor på shopping... og det er trolig derfor jeg tok sjansen på det. ;) Og siden dere sikkert har hørt like lite om fenomenet kan det jo være min glede å opplyse dere om hvordan slikt går.

Marokkansk bryllupsteppe fra Apartment Therapy

Nå er dette riktignok min eks- svigermor, men hun er så herlig at hun kan få være "bare" svigermor i all evighet... og i disse tider, hvor marokkanske gjenstander florerer i interiørverden er det jo litt av et hell å ha en svigermor i akkurat Marokko. Tenkte jeg...og ja... sendte henne på shopping. :)

Nå var jeg ikke helt blind for at svigermor har en ganske annen smak enn det jeg har, og at dette derfor kunne være en risikosport, så jeg sendte henne noen flotte bilder av det jeg ønsket meg jeg. Klippet ut av noen herlige interiørblader. DA skulle det vel gå fint? :)

Marokkansk fat fra Villa Sharme

Ja, for det var et slikt tefat jeg ønsket meg. :) Et enkelt tradisjonelt marokkansk tefat. Dyre i Norge (medmindre de er supersimple), men ikke i Marokko. Slike florerer det av på markedene, men jeg har aldri somlet meg til å kjøpe ett.

Ikke noe dyrt, presiserte jeg... bare enkelt, og det gjør ikke noe om det er brukt, og derfor litt slitt og bulkete!

Ja så men! Herlige svigermor har tydeligvis lagt sin sjel i dette! Men enkelt og billig... ja, kanskje brukt? Nei, noe slikt kunne hun vel ikke sende meg, har hun nok tenkt. For i går kom pakken. :) Det var jammen tungt, tenkte jeg. Rart!

Tada..;


Ja, svigermor har nok kjøpt det dyreste og flotteste tefatet hun kunne finne. Hehe
Så blankt at iso- fungsjonen på kamera måtte på for å få noenlunde fornuftige bilder. :)


Da får jeg riktignok ikke frem mønsteret så godt, men jeg slipper å bli "solblendet". ;)


Sukk... ja, hun er bare den herligste! Men jeg ønsker meg fremdeles et ENKELT, rundt marokkansk fat! Får nok vente til jeg selv drar på shopping i Marokko. ;)) Nå lurer jeg imidlertid på hvordan prismekronen hun sender meg vil bli. Hun fikk bilder av hva jeg ønsket meg der også, MEN....! Hehe

Klem

         

10 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Ja, hehe hva skal man si ;P
Det var jo et fint fat da, men kanskje ikke helt det du ville ha :).

Klem Madelén

Christina Mari sa...

Det var kjempe flott fat da! Herlig svigermor du har.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

Jennys fire vegger sa...

Thihi... Joda, kan tenke meg at min egen svigermor også hadde syntes at "blankt" er mye finere enn "matt". =) Men snilt gjort av henne da! Gleder meg til å se ønskebilde og den faktiske prismekronen!

Klem Jenny

Unknown sa...

Hihi, hørtes ut som en herlig dame:) Var jo fint fat, men kasnkje FOR fint??
Spennende og se din nye prismekrone da, kan tenke meg at det ikke blir noe simple greier:))

Klem Line

Martilie sa...

Ha ha.. Herlig svigermor :) Godt ment, men akk så feil..

Du får kjøre på med litt ekstra glam (deilig i hverdagen :)

Kanskje lysekroner står i stil...

Nyt kvelden!

Klem

Synnøve sa...

Hehe,herlig historie.
Jeg syes fate er fint,men det du ønsker deg er også fint.
Skal bli spennende og se lysekronen.
Klem

Anonym sa...

Ha ha ha ha;) Ja nå venter jeg i spenning også! Hun har nok tenkt at det du visste ikke var så fint og har nok tenktt at det fatet var mye bedre;) Lysekronen blir nok flashy baby! Stor klem fra Lindashus

Beth sa...

Syntes nå dette var det flotteste fatet du kunne fått jeg da...
Riktig lekkert er det virkelig.
Tenk å pynte dette, og for et flott lysspill levende lys vil gi?

På landet sa...

Det var kjempe fint selv om det kansje ikke var det du ønsket deg :) Du får nok brukt dette å.

Anonym sa...

Kjempefint fat, det er jo marokkansk! (elsker alt marokkansk)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...