mandag 6. september 2010

Utålmodighet koster!

Det har blitt litt ustabil blogging på meg i sommer. Og jeg skal ikke skylde på at det er naboen som har tatt futten fra meg (selv om det var en kjedelig opplevelse). Nei, det er nok meg selv! Jeg blir nok aldri kjent som "Miss Tålmodighet", men denne sommeren har nok min utålmodighet kostet meg litt vel mye... av både penger og krefter. Jeg har rett og slett gapt litt for høyt!

Gjerde og hekk skal bort, og flyttes ut til muren... som kommer. Vel, lavere hekk selvsagt! ;)

Helst vil jeg jo ha alt i og rundt huset ferdig og flott... I GÅR! Og i hele vår og sommer har jeg malt, ryddet, snekret, gravd og saget. Ustanselig! Jeg har knapt unnet meg en helg uten jobbing i og rundt huset, og med tre unger og travel jobb ved siden av... ja poff... på kveldene er jeg SLITEN!  
Ikke synes jeg at jeg ser noe særlig til innsatsen heller. Vel forresten... jeg har fått kontroll på rotet innvendig (om vi glemmer loftet! ;)). Men som dere ser på bildene er det utvendig... ja, UENDELIG laaangt frem til drømmehagen. :S

Kan dere se for dere min staselige gangvei opp til huset? Den koselige porten? Litt fantasi må til! Hehe

Jeg håper det vil se litt bedre ut om en par uker, når stenene (herregårdsmur) kommer på sokkelen og alt blir fylt i og flatt(og ja, jeg benytter en murer jeg kjenner og stoler på heretter ;))... og ikke minst når alt rotet blir kjørt bort. Og når jeg har fått malt ferdig dør, lister og trapp, og... Yes, ingen hvile ennå! ;)

Dette blir altså min plen... en gang om... MYE arbeid. *sukk*



Ikke rart Jasmin ser litt skeptisk ut. Hva er det denne mammaen driver med egentlig? Nå har hun til og med fjernet trappen ved ytterdøren... hva blir det neste? ;)

Men en gang blir det fint! :) Den tanken driver meg fremover... at jeg en gang skal sitte i min nye hage og tenke "Ja, det var verdt det!" :)) Er det ikke det som driver oss alle mens det ser som verst ut? ;)

Klem
        

6 kommentarer:

(eddas) sa...

He he jeg må le når jeg leser..du kan minne om meg selv.Utolmodig og helst i går..og gaper vel høyt noen ganger:):)
Men er sikker på en ting..og det er at det blir kjempefit når det blir ferdig:)
kos deg så lenge..og prøv og få slappet av og da:)
eddaKlemmer til deg:)

Datt sa...

Det må vel være litt kaos før orden...? Puh...

Jennys fire vegger sa...

Jeg ser det, jeg ser det! =) En nydelig, hvit port som en sveisen dame åpner, for så å trippe over de vakre belegningsteinene. Det blir flott til slutt! :-D

Ha en fin kveld.
Klem Jenny

Beth sa...

Jeg også skulle aller helst være ferdig med alt i går!
Men dette blir fint skjønner du, og ferdig blir du også! Ser for meg en buet portal hvor Klematisen klatrer oppover...:-)Vakkert!

Anonym sa...

Måtte lese litt langt tilbake her for å få med meg historien om muren din......185 timer for å gjøre det der er egentlig tullete....men hva gjør man ikke for å opprettholde nabofred;) Blir nok veldig bra til slutt for ser jo hva som er på gang der:) Ha det fint da:)

Camilla`s Castle sa...

Stå på:) -det kommer til å bli fint til slutt ja. Og det kommer absolutt til å være verdt det!
Men ikke glem å ta litt vare på deg selv innimellom.
Ha en fin uke videre!
Klem fra Camilla

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...