mandag 21. mars 2011

Lei Ektorpen?

Jeg var iallefall litt lei min. Fikk plutselig lyst på en litt mykere og mer feminin sofa. Nå er jo ikke Ektorp så maskulin i utgangspunktet, men litt mer feminin! Men så er det dette med økonomi da! "Sofabyttet" burde helst være billig, i og med at det nå er det like før ny hageinnsats! :)



Ut røk ryggputene og på plass kom noen andre store hvite puter i deilig bommulsfløyel (IKEA, Sanela) + pynteputene jeg allerede hadde... og ja, jeg synes det ble en endring jeg. :) 
En myk og god "kryp- oppi"- sofa. :) 




Kan dere forresten se at jeg har foret teppet som ligger på armlenet med lilla? Lilla er min "årets farge". Å håndsy nytt baksidefor på et teppe var likevel i overkant kanskje, og ikke noe jeg gjør flere ganger om jeg får en ny favorittfarge, så lite som det synes. Jeg må med vilje kaste det ekstra skjødesløst på plass for at innsatsen ikke skal være helt forgjeves. Hehe




Men jeg ble fornøyd med "sofabyttet" jeg. Heldig er den som blir lykkelig for lite! ;)



Klem

       

8 kommentarer:

Camilla sa...

Så fint det ble! Jeg er stor fan av ektorpen vi kjøpte i høst, har ikke angret ett sekund ;)

Klemmer fra meg.

Beth sa...

Se der ja, "ny" sofa på en, to, tre!
Smartingen...:-)
Lilla er en nydelig farge og det er kjempekoselig i stua di!
Man må jo trives der?

Hvite engler sa...

Ha...! se hva jenta fixer..genialt! ♥ klemmer

mona.z sa...

Så flott "ny" sofa for en rimelig pris! Klart du må vise frem det flotte lilla pleddet med så mye arbeid som ligger bak, klem fra Mona

Karin sa...

Hei du,så smart tenkt.Kanskje mange som er litt lei Ektorpen sin ja (men tør de innrømme det ? :-) Jeg hadde også en sånn for noen år siden,men den ble solgt.Så fint det var med litt lilla innslag.Morro å se hjemmet ditt for du er så flink å kreativ.Jeg fikk også lyst på sånn lilla på innsida av et pelspledd...hadde vært berre lekkert ja.Hilsen Karin

(eddas) sa...

Lekkert...åh den stor puta fra KID hadde jeg så lyst på...så fiiin....
Ha en kos dag
klemklem

Jennys fire vegger sa...

Stilig med "ny" sofa! :-) Det gjorde susen det! Lekkert med lilla bak teppet også, du kan jo bare kaste det like "skjødeløst" hver gang.

Liker vårbuketten din, schnuppa!

Ønsker deg en knallfin dag videre.
Klem Jenny

Knutepunktet sa...

Heisann, likte stuebordet ditt så godt. Er det lakkert i sølv eller malt? Utrolig bra "finish" på det.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...