fredag 22. juli 2011

Uforståelig


Kjære medmenneske, la meg aldri få forståelse for en slik handling.
Lær meg aldri å tro at dette er en løsning, 
og tillat meg aldri å tenke at enkeltmenneskers ugjerninger gir meg grunn til å hate selv dem som heller ikke forstår. 
Det kom så nært nå, 
det hele verden frykter. 
Gi meg likevel tro på mennesker generelt, 
slik at hat og hevntanker aldri får grobunn i min sjel.

Dette er en trist dag og mine tanker går til dem som har mistet en de er glad i. Og til dem som kanskje ikke vet ennå, men som frykter det verste. 
Vi er en nasjon, en verden, som føler med dere, i sjokk og vantro.
La oss aldri forstå noe så uforståelig!


      

1 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Fryktelig,
tenner lys i kveld.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...