mandag 3. oktober 2011

Ikke greit å være tenåring...

... når mor er så glad i gamle møbler at hun setter dem selv på gutterommet! 
"Oldemormøbler!" sier tenåringen.
"Nei, tidløse!" har mor forsøkt seg. Selvfølgelig uten å få gjennomslag. ;)


Nå har altså mor vært så forståelsesfull at hun har solgt det gamle skapet som sto plassert på gutterommet, men skjenken... nei, den ville jeg beholde! 
Ja, dere husker kanskje denne; 


Som så slik ut i utgangspunktet; 


(Hvordan jeg endret den slik finner du her.)

I tillegg plukket mor med seg en puff med tilsvarende ben fra containeren som var satt ut i nabolaget i vår. (Stakkars gutt! ;)) 
Så da er jo det store spørsmålet; Går det å lage et godkjent, "kult nok", gutterom med utgangspunkt i ukule møbler? (Og kanskje et slept lite triks i tillegg. ;))


Jeg kan jo røpe såpass at bildet nedenfor var i inspirasjonsmappen min, og at rommet er blitt litt i den sjangeren. Men altså med "oldemormøbler". ;)



Helt ferdig er ikke rommet, men mer ferdig blir det ikke på denne lønnen for å si det slik.
(Men det kommer jo en ny lønn neste måned. ;)) 
Så får dere dømme selv om jeg er på vei mot noe "kult nok" i neste innlegg. For da vil jeg vise progresjonen i gutterommet. :) 
Håper dere har mer troen på at jeg får dette i mål enn tenåringen! ;)

Klem

      

1 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Blir spennende å se prosjektet ditt ferdig. Skapet ser jo veldig fint ut, spørr du meg. For jeg elsker sånne gamle ukule møbler..... blant annet..... klemz Grethe

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...