tirsdag 25. oktober 2011

Lampelykke

Man må bare elske konkursutsalg! Sjekk denne lekre lampen, som ble min for den nette sum av 250 kr. :)




Jeg hadde tenkt å ta med meg en lampe til gangen nede neste hjemreise fra Marokko, men så deilig å slippe å tenke på å dra en slik i håndbagasjen!
Og denne er bedre kvalitet enn de som selges på de marokkanske markedene også. Solid, og tåler en støyt, mens mange av de originale marokkanske er ganske tynne.

Det fulgte ikke med elektrisk ledning, siden den kanskje er tenkt som en lykt med levende lys. (???) Men jeg har kjøpt ledning med "pærefeste" hos Chlas Ohlson, så nå er den klar for å festes i taket. 




Akkurat hva jeg trengte for å inspireres til å pusse opp gangen nede. Eneste rommet i huset som ennå ikke er pusset opp overhodet. Ja, rent bortsett fra at det fikk nytt gulv da jeg flyttet inn. 
Nå vil den gangen bli rommet med den lekreste lampen i huset. :)


Ikke glem utfordringen min da! ;)


Klem

      

13 kommentarer:

Anonym sa...

Den var flott ja!! Alltid like herlig å komme over den typen kupp☺

Han en fin dag!!

Anonym sa...

Flott lampe ja....et kupp sier man jo ikke nei til å komme over :)

Nå skal det vaskes her hjemme....har hjemmedag med guttongen og da må man jo passe på å få gjort noe fornuftig også :)

Ha en flott dag :)

Trollmora sa...

Nydelig! OG ja! Dette var et kupp!

Jeg er oppussingsforbanna i dag jeg... for jeg har kommet opp med en megaidè til å pusse opp badet og jeg er sååå inspirert... så legger jeg det frem for hubbyen og så "Nei, glem det vi har ikke råd"..... så jeg kastet han ut (ikke sånn for alltid, men han fikk versågod å kjøre seg en tur og ikke komme tilbake sånn med en gang hihi)

Manne's hverdag sa...

VIRKELIG LEKKER LAMPE!!!

Ha en fortsatt fin dag!!!

Klem

Elins reiseblogg sa...

Den var jo kjempefin! Der var du helgdig. Ønsker deg en flott dag videre!

Norwaystyle sa...

Oj det var litt av et varp. Den er kjempefin.

Frøken Loppe sa...

Lekker!!!
Sikkert eit kjempe flott lys i den også!
Alltid kjekt med ny inspirasjon!
Gangen er kanskje det mest "kjedlege" rommet i huset, syns eg. Men egentleg så er det eit veldig viktig rom, er jo det første du ser når du kjem og og det siste du ser når går :o)
Lykke til med oppussingsplanar!

Karin sa...

Hei,ja den lampa var utrolig fin! Akkurat din stil og passer hjemmet ditt.Hvordan lys blir det i en sånn da? Du får fortelle meg det ;-) Likte den veldig godt. Ha en flott uke. Klem fra Karin

Lunalei ;-) sa...

Ahhh - den var kjempe fin! Ser ut til å matche stilen din bra!!!
Kan tenke meg at det ikke er bare-bare å ha med seg alskens ting i håndbagasjen - tungt blir det jo også!
Gangen vår er et eneste rotereir....grmf. For liten gang og for mange sko/klær!
Go'klem til deg!

Ran sa...

Vittig at vi hadde kjøpt akkurat samme lampen - ok, sikkert made in China - men mer solid og rimeligere enn vi hadde fått den i Marokko - og kanskje den hadde kommet hjem m bulker i (ja, skjedd m andre lamper før...)

WE LIKE!!!!

Kaoskontroll sa...

Egentlig ikke veldig overraskende at vi har kjøpt samme lampen, vennen min. ;)

Klem

Synnøve sa...

Kjempefin lampe du har kjøpt.
Salg liker vi:-)
Jeg skal se om jeg finner meg klær i dag, for jeg ser at det er en klesbutikk som har opphørs salg i dag. Å de har mye fine klær:-)
Klem

EtterRegnet sa...

Den lampen var virkelig lekker ;)
Gleder meg til å se den henge i gangen ;)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...