søndag 12. februar 2012

Yeeehh disco!

Ja, det sa min sønn da mor endelig hadde fått den berømte fingeren ut og hengt opp ene marokko- lampen. :)


Og fullt forståelig, mener jeg. Jeg elsker marokko- lamper akkurat på grunn av lyseffekten de skaper på tak og vegger. Og ikke hadde jeg trodd det... men det er visst mulig det kan bli for mye av det gode. Hehe


Trenger ikke takvindu for å telle "stjerner" her nei. :) 

Denne lampen var egentlig tiltenkt over trappegangen i stuen, og mulig jeg må revurdere det. Kanskje den er litt for stor for soverommet rett og slett. ;)

Klem

   

8 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Lyseffekten var NYDELIG!! Om den er for stor er vanskelig å si, men du finner nok ut av det.
Klem Madelén

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Synes den var kjempe fin jeg... Elsker marokkanske lamper...
Ha en fin uke
klem

Lene sa...

Om du ikke blir svimmel, så er den helt nydelig. Skikkelig 1001-natt stemning med en sammen med det lekre hodegjerdet din :)
Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

WOW for et syn... Lekkert !!!

Morsdagsklem til deg
Klem Heidi

sisselastrid sa...

Yeah disco! Virkelig!
Syns lyseffekta var fantastisk eg :)))

Ha ei super veke!

Klem

Ps. gratulerer med morsdagen <3

mirjamsdrøm sa...

Heisann!
Så mye fin inspirasjon det var her inne hos deg :)
Ønsker deg en fin ny uke!
Klem

Fargeheimen sa...

Wow, knallfin lampe som gir knallfint lys.

Ha ein fin mandag.

(eddas) sa...

Nydelig rett og slett.henger du opp og kobler lampen selv??
ja jeg elsker å ta bilder,og kan nesten ikke vente med ¨få de over på PC og se hvordan de blir:):)styling og fotograferingen er vel det gøyeste jeg vet å drive med:)
klemklem
ta gjerne imot et bilde av understellet på bordet:)
klemklem

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...