onsdag 16. mai 2012

Stor jente!

Når man snart er 8 år, da er man stor jente mener min datter. 
Og når man er stor jente... ja, da kan man ikke ha barneseng! Og etasjeseng, det er barneseng! 
Det hjalp ikke at mamma fortalte at hun selv hadde etasjeseng til hun var over 8 år. Det var jo i "gamledager"! Man gjorde vel ting annerledes da!


Så det er godt man har finn.no!
På en eneste dag fikk mor tak i en rammemadrass på 120 cm og solgt etasjesengen. Og gikk til og med i pluss på byttet. :)


Så måtte møblene i rommet flyttes rundt flere ganger før jeg fant en måte å få plass til alt på, og jeg måtte snekre nye ben til rammemadrassen for å få dem høye nok til at sengeskuffen gikk under. Men hva er vel litt slit når premien er en svært fornøyd liten... unnskyld STOR ... jente? ;) 




En del arbeid gjenstår, for prinsessen vil ha lignende hodegavl som mor har på sitt rom, og mor vil ha noen bilder på veggen der det ble så tomt under wall stickeren... og kanskje noe tapet. 




Er ikke sofaen på rommet her flott? Den fikk jeg faktisk gratis på finn for noen måneder siden. Den kjempet om plassen i stuen, men da prinsessen var klar på at det var den hun ville ha på rommet fikk hun viljen sin. 
(Da slapp jo også mor å velge bort en annen sofa fra stuen. :))
Så begynte jakten på passende teppe. Det fant jeg aldri, men jeg fant en passende rye på Åhlens. Jeg sydde to slike sammen... og vips fantes det et passende teppe likevel. :) 


Hun er nok litt opptatt av hvordan hun har det på rommet sitt, min store lille prinsesse. Lurer på hvor hun har det fra. ;) 


Klem


    

1 kommentarer:

Ine sa...

Så satt jeg her da en sen kveld og surfet. Takk for at dere er like glade i sofaen min som jeg har vært! Og takk for at dere beholder den! Jeg kjenner innimellom litt på at et kjært familiemedlem har flyttet, men så deilig at den har flyttet et sted den blir satt pris på! Varm klem fra Ine

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...