mandag 18. juni 2012

Lasten som brast (?)

Jeg får en del kommentarer på at det ikke er mye kaos i Villa Kaos, men jeg kan LOVE at jeg er flink til å lage kaos. ;)
Og når jeg roter er det mest av alt klær jeg roter med. Leter jeg etter et plagg har jeg en tendens til å tømme skuffen/hyllen. Har jeg det dessuten litt travelt (Og jeg har det bestandig travelt... fordi jeg ikke er den beste til å planlegge ;)) etterlater jeg gjerne alt der det havnet i farten. Og forbanner meg selv når jeg etter noen timer vender nesen hjem og må rydde opp alt igjen. :P
Noen som kjenner seg igjen i lasten? ;)

Men nå trenger jeg ikke lete etter plagg lenger. :)





Litt vanskelig å ta bilder av garderoben, siden den består av to små rom (Begge 2 x2 m. Jeg fjernet døren mellom dem.) og det er så mye oppbevaring langs veggene. Men jeg håper dere får et inntrykk! :) 

I begge rom er det et "Stolmen" stativ fra IKEA, for å henge opp klær. I begge deler er det også en svart Billy- hylle. Til sko og klær det er best å ha brettet i hylle. I innerste delen er det i tillegg en Pax garderobestamme, hvor jeg har "skuffer" til småplagg og tilbehør.

Den lille hvite skilleveggen (første bilde, hvor en veske henger) skjuler bereder og motor til sentralstøvsuger. Så "bodtingene" har fremdeles plass, selv om jeg har stjålet det meste av bodplassen til klær og sko. :)


Det litt tidkrevende gulv- prosjektet mitt, som jeg tidligere viste (og okket meg over ;)) er ferdig. Og jo, det var jo verdt det! Til slutt! Hehe

Så nå får vi jo se om kles- lasten min virkelig brast ved denne oppussingen av garderoben. Det ser lovende ut, for når det er enkelt å finne frem, og like enkelt å henge ting på plass som å slippe det på gulvet... ja, da trenger man jo ikke rote da! :)

Klem

    

10 kommentarer:

små gleder sa...

Det er såå deilig med system og orden - spesielt når det kommer til klær! Ser ut som du har god plass også, og klesplass får man aldri nok av. Superfint gulv! Lønte seg med den ekstra tålmodigheten og de vonde knærne ser jeg :)

Hasigamas mamma sa...

Wow, så deilig med walk in closet! Og gulvet ble superlekkert -du er tålmodigheten selv! Hadde ALDRI orket :)
Går sikkert helt fint å ikke ha lærer, ungene kommer til å få med seg en fantastisk opplevelse og lære ting de ikke får i et klasserom.
Gleder meg til bilder!
Klem
Lise

Anitas Interiør verden sa...

Dette så ut til å være et utrolig flott og funksjonelt rom, deilig med skikkelig garderoberom :-)
Flink har du vært, lekkert gulv

Klem Anita

Anonym sa...

Så utrolig flott! Og ikke minst oversiktlig.
Du er jammen flink:)
Klem til deg med ønske om en fin-fin dag!

Frk Elton sa...

Rett og slett dritkult gulv :D (sorry uttrykket)
Skulle gjerne hatt en maken walk out closet!
Ny blogg for meg denne, følger deg videre! Morsomme tekster og flott interiør er en vinner!

Ha en feiende flott dag!

Klem

LadyBurk sa...

Lekkert, å som jeg ønsker meg et walkin closet.....heldig du!

Chiline sa...

Åååå så deilig med egen walk in closet! Gulvet ble kjempefint, du er flink ;) Håper alt står bra til med deg/dere. Klemmer

Lunalei ;-) sa...

Ahhhh! Sukker høyt - for et system - for en plass - FOR et gulv....
Fantastisk!
Synes du har gjort en strålende jobb med å organisere kilden til mest rot, nemlig klær!!! Her har jeg mest problem med at minstemann tar av seg sokker og t-skjorter OVERALT... og de fleste i huset slenger fra seg klær på badet. Ja, meg selv inkludert. For det er som du sier, når man har det travelt, så slenger man fra seg før man styrter på dør!
- det ble kjempefint!!!
klem fra Lunalu

Anette Willemine sa...

Wow, her har du fått deg system i sakene. Så flott det har blitt. Du er så flink til å utnytte alt du har av plass. Må være helt nydelig å ha alt på én plass.
Fått med meg dine siste innlegg siden sist. Du verden så lekkert soverommet ditt er nå. :o)

Ønsker deg en fine junidager.

Klem,
Anette Willemine

Frøken Loppe sa...

Digg, digg, digg!!!
Så deilig med "Gå inn i" garderobe!!!
Her vart det flott system, ja :o)

Fin, fin dag til deg!

klem ib

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...