tirsdag 8. desember 2009

Min adventskalender



Og den er faktisk HELT MIN også. :) Ungene har en pakkekalender, men den er så stappfull av pakker at den endte som en uformelig klut på veggen. Det var blandt annet noen engler på den, men nå ser de stakkers små englene ut som de vrir seg i smerte. Jeg tror med andre ord at jeg nøyer meg med å vise frem denne. ;)

Nærmest egenprodusert er den også. Ble litt mer chabby en noe annet, men jeg er stolt lell. Den ble jo ferdig før julaften. ;)

Om jeg lurer på hva som er oppi? Nei, ikke akkurat. Det er sjokolade, sjokolade og skokolade. Og i går trengte den en refill. Det er nemlig ting man kan tillate seg som voksen som ikke barn får lov til. :-D

Tar med et bilde uten så mye glans i også.


6 kommentarer:

Lindas hus sa...

Ååååå så herlig! og så sitter jeg her grønn av misunnelse! For det første fordi kalenderen ble så fin og fordi du har din egen! Neste år skal jeg ha min egen også,inspirert av deg;) og det er digg at vi kan etterfylle....det liker vi! Jeg har sett på kalenderen til datterne min og hun bytter dager hun...ha ha ha! Og jeg mistenker hun stjeler litt også;) Ha en super duper dag vakkre pike! Klem

GroLinda sa...

Så heldig du er som har din egen kalender! Fin er den også ;o)
Det var flott at du fikk svar fra Trumf da! Nå kan du sikkert handle masse fint :o) Det var moro at det ordnet seg ;o)
Ha en flott onsdagskveld og kos deg med dine.
Klem fra Gro
P.S. Tusen takk for hilsen hos meg.

Stine sa...

Så fin :) http://www.gardsromantik.se/ har fjølen i to størrelser, og jeg tror de sender til Norge. Det er House Doctor som er merket på den jeg har lagt inn. Har ikke sett den i noen butikk jeg heller :/ Merkelig. Lette en stund etter de bordskånerne fra House Doctor i fil de fer, men fant de ikke i Oslo (mulig jeg er dårlig til å lete, men). Merkelig at de ikke tar inn populære ting med en gang. Her om dagen fant jeg forøvrig en sånn bordskåner på Rafens, men det har jo vært populært leeenge?!?

Klemmer!

Anonym sa...

Kjempe fin! Så heldig du er som har egen kalender. Tror jeg må lage en til meg selv neste år..

Kos deg i kveld!

lisje astrid's husblogg sa...

HEI:)
Kalendaren er kjempe fin:)
Å bloggen din er såå flott:=
tusen takk for kommentar frå deg:)
klem frå Astrid som ønsker deg ei herlig juletid:)

Anette Willemine sa...

Så flott kalender! Vi burde absolutt ha en kalender vi voksne også. Kanskje jeg skal ønske meg det til neste år. Hi, Hi, det er lov å jukse litt. Blir du oppdaget så kan du jo forsøke å skylde på nissen!

Ønsker deg en deilig torsdag!

Klem fra
Anette Willemine

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...