tirsdag 19. januar 2010

5 ønsker for våren

Jeg har fått en ny utfordring av Camillas vidunderlige verden. Det er visst en slik "bli bedre kjent" runddans her på bloggenene nå, for mange har måtte fortelle 7 ting om seg  selv... og nå er det 5 ønsker for våren som står for tur. Man ska blottlegg seg ja! ;) Neida, det er moro dette! :)



Mine fem ønsker for våren:
1. At jeg husker å levere inn lottokupong og at den smeller inn med alle de riktige tallene.
2. At jeg kan bruke mine lottomillioner på å få en flott hage og fine bad. (Ja bad, ikke bed! Regner med det finnes plastblomster til utebruk også. Det er behov for slikt! ;))
3. At tvillingene får plass på den skolen vi faktisk hører til! Skulle bare mangle!!!
4. At det blir mange fine soldager. :)
5. En liten vårflørt kanskje??? :) Noen som har en svoger eller bror å sende meg på date med? Man finner jo ikke så mange menn oppi maling- spannene, hvor jeg befinner meg på fritiden. Hehe



Utfordringen sender jeg videre til Helenes Hus og Klabb og Datt. Har dere noen fine ønsker for våren? :)

5 kommentarer:

Feminista sa...

Det var en morsom utfording som jeg selvsagt tar. :) Jeg trenger nemlig en pause i det jeg jobber med akkurat nå, og da passer det fint å lete fram noen fine vårbilder fra den eksterne hard-disken - og noen vårønsker fra den interne. ;)

Anonym sa...

humrer mens jeg leser ditt 5. ønske...hvem vet;)

Lykkeliten sa...

Lykke til med ønskene dine. Drømmer om våren i dag jeg også, men ER glad i vinter altså.

Likte historien din om lavalampen- mens den levde- ser deg for meg når du må kjøpe en ny....

Datt sa...

Hmmm, nei, jeg har ikke noen single bekjente i den kategorien, men jeg skal holde utkikk! :P Jeg tar utfordringen vettu, takk for muligheten! :D

by camilla jin sa...

Som jeg skrev til Camillas vidunderlige verden; jeg ønsker at dine ønsker går i oppfyllelse! Og hadde jeg hatt en singel bror, skulle jeg sporenstreks ha sendt han til deg! ;)

klem, camilla jin

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...