mandag 31. mai 2010

Går og tripper

Jeg er ikke skapt til å vente! Helst skal alt skje med en gang, og akkurat nå venter jeg dobbelt opp. Mureren har vært her og tatt mål av hagen og skal (når????) komme tilbake med tilbud på to forskjellige måter å løse muring i hagen på. Og enda verre... jeg venter på maling som skal tørke. Finnes det noe verre???? (Jo kanskje å vente i tannlegestolen! ;))



Det går så tregt fremover! Og jeg må male enda et strøk, så først i morgen kveld får jeg forhåpentligvis satt opp den nye sengebenken min. Og jeg er så spent! For se hva jeg fant i dag;



Ok, det ble et ganske så intetsigende bilde, men dette skal man altså ha under rumpen når man nyter sommeren sittende på benken. Den er til og med vendbar, så jeg kan velge mellom lin-  eller hvit bomulls madrass i sengen/benken. Og til all lykke hadde den perfekt størrelse. :))

Om bare den hersens malingen kan tørke NÅÅÅ! Helst i går om jeg skal være ærlig. :) Puter synes jeg det var verre å velge, så nå skal jeg rusle en tur rundt i blogglandia etter inspirasjon. :) Om noen har noen inspirerende puter i fargene beige/lin, hvitt, grått og kanskje litt blått (??) så legg gjerne igjen en kommentar så jeg kan kikke. ;)

Klem

 

10 kommentarer:

lillelise sa...

Visst er det kjedelig å vente på å komme i gang! Men jeg må si meg enig at tannlegestolen er mye verre... Slagbenk er noe som står høyt på den alt for lange ønskelista mi og. Blir spennende å se ferdig resultat
Ha en fortsatt fin kveld

Ingvild sa...

Kjenner meg igjen du! Skulle ønske vi klarte å trylle tingene ferdig!

Sengen blir nok råstilig når den er ferdig...
Ha en fin kveld,
klem,I

Beth sa...

Jo takk, jeg også skulle gjerne hatt alt ferdig "i går"!
Gleder meg veeeldig til å se sengebenken din ferdig, den tror jeg blir flott!

Klem Beth...

Hilde Heimdal sa...

heisann, alle stickersene kan fåes i grå ja og sjablong, jeg er bare litt treg til å skrive det inn på alle i nettbutikken :)

Jatte sa...

Hei,
hehe, kjenner meg igjen med den tålmodigheten ja, er sååå kjedelig å vente på malingen når man er såååå godt i gang ;)

Gleder meg til og se den ferdig med pute i!

Drøm søtt,
Klem fra Jatte♥♥

MissMette sa...

Å, den sengebenken din blir bare rå-lekker!!!
Skulle ønske jeg hadde en slik og plass til den ;o)
Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Camilla sa...

Usj, ikke snakk om tannleger.. jeg som har tannlegeskrekk ;)


Men venting er jeg også utrolig dårlig på, jeg hater å vente. Og når noe pusses opp skulle det helst bli ferdig for en time siden. Men så må det tørke, og kanskje monteres og... grøss ;)

Gleder meg til å følge hageplanleggingen videre.
Klem Klem.

Camilla`s Castle sa...

Tålmodighet, hva er det?!:) hehe.. du er ikke alene om å hate å vente på ting!
Ser ut til å bli en kjempe fin sengebenk.
Blir gøy å se den ferdig:)
Ønsker deg en god uke videre!
Klem Camilla

Datt sa...

Jeg er spent på den benken altså! :D

Lindas hus sa...

Gleder meg å se den benken snuppa:) Tror den blir lekker smekker! Ja det er kjedelig å vente...Lykke til med pute valget;) Stor klem

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...