lørdag 5. juni 2010

A girls night out



Det var en noe spesiell opplevelse å være på byen i går, for hvor enn man snudde seg var det jenter i sexy kjoler og høye hæler. Det var premiære på Sex and the City 2 og kvinnenes kveld på byen... til mennenes store fornøyelse vil jeg tro. ;)

Selv stilte jeg i en rosa kjole med dypere utringning enn jeg har våget på mange år. For i går var alt lov! Og for å være helt ærlig... det bor en liten Samantha i oss alle, så jeg var nok ikke den eneste som synes det var herlig å kaste dydighetsregler overbord og hemningsløst vise ren kvinnelighet. Girlpower! :))


Og det må jeg si, til tross for elendige kritikker av filmen lo jeg hjertelig flere ganger og koste meg gjennom hele historien.
Like løst satt også latteren etter filmen, da vi jenter skålte i hvitvin og sprudlevin og var så oppslukt i samtalene oss imellom at mennene som gikk forbi fort forsto at her var det bare å se, ikke røre... og like greit å ikke forstyrre engang. Det var hverandre vi hadde pyntet oss opp for... sorry menn! ;)

Håper alle har en kjempefin helg!


 

4 kommentarer:

Randi sa...

Høres ut som om du hadde ein perfekt aften i går. Må få sett den filmen eg og. Har sett mange nok filmer som har fått god kritikk som har vore dårlege, så reknar med dei kan ta feil den andre vegen også... :-)
Ha ei god helg.
Klems

Camilla sa...

Kritikerne får bare være så kritiske de vil, synes den var artig jeg ;) Det er en film for oss kvinner, som vi alle går med drøm om et slikt liv, ikke for en grå filmkritiker innelåst på et kontor ;)

Klem Klem.

Lindas hus sa...

Herlig snuppa! Måtte gjenfortelle ditt innlegg når mine venninner og jeg var kino i går kveld å så filmen;) Vi hadde dessverre ikke pyntet oss så fælt! Men høye hæler hadde jeg;) Ellers så håper jeg du har hatt en deilig helg med masse sol! Stor klem

Randi sa...

Hei :-)
Har noko til deg på bloggen min.
Ta den om du vil... ;-)
Klems

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...