torsdag 21. oktober 2010

Mitt winter wonderland

Jeg var ikke klar for høst, men plutselig var den her. Det har jeg knapt fått fordøyd før VINTEREN er her. Men det er unektelig vakkert da! :)


20-25 cm. snø har nå lagt seg. Bildet er over tatt fra lilleterassen, det under fra fremsiden av huset. 



Ja, slik er altså livet på fjellet. Og jeg må si det er anderledes enn nede i by- dumpen. På vei opp fjellet i dag ble tre naboer stående fast i svingen nedenfor boligfeltet, deriblandt meg. Da kom også andre naboer til for å få oss helt opp, og gav seg ikke før alle vi tre var på plass i garasjen. Ja, det er virkelig som å leve på landet... i Bergen by. :))

Håper dere alle nyter vinterværet... eller høstværet, om dere ikke har kommet lenger. ;)

Klem

 

11 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nesten som her det der☺
Ungane lika det vertfall....☺

Klem M♥

Lunalei ;-) sa...

Ha ha ha (unnskyld - nervøs latter) Vi har også fått snø i natt - og jeg er IKKE glad for det... men jeg hører jo at det er perfekt for de som skal på jakt (les: min far).
Er ikke glad i snø og glatt føre, og ser ikke fram til ørtogfnørti måneder med kulde....
Men vi har nå klart å kose oss i dag lell - vi har gått på tur og lagd bål - og lagd deilig bålmat (Arabiske netter). Nå sitter jeg inne og nyter varmen og en kopp varm kaffe - joda... ikke så værst ;-)
Ha en flott kveld!
Klem fra Lunalu

Marianne sa...

Wow flott vinterbilde du viser, jeg må bare si at jeg gleder meg til snøen kommer, kanskje mest forde jeg nå har gått med smerter i skuler og håndlegg i over 2 år og nå endelig er blitt opereret og tilbake i 100% jobb. Gleder meg til å prøve skia iår.

Marianne

Villa Minde sa...

Vinter er vakkert - SÆRLIG på bilder thihiii ;0) Her på Østlandet er det skikkelig kaldt, men ingen snø enda. Det er greit, for jeg er heller ikke klar for det!! Kos deg innendørs i kveld! Klem fra meg

Datt sa...

Joda, greit, det er jo vakkert, men jeg vil ha SOMMER! :P

Camilla`s Castle sa...

Snøen kom til oss i Arendal også idag.. :) Og jeg som så mange andre kom meg ikke opp bakken til feltet.. hehe:) Hadde jo sommerdekk som sang på siste verset:)

Hasigamas mamma sa...

Den første snøen er jo så uendelig vakker!!!! som om hele verden blir drysset med melis... :)
Nyt utsikten så lenge det varer i denne omgang!
klem
Lise

Beth sa...

Jammen har du fått mye snø hos deg også? Må innrømme at det blir jo vakkert som et julekort, men det er jo alt for tidlig med snø i oktober? Kom faktisk litt her i kveld også, men det forsvinner nok i morgen...
trallalla...:-)

Anonym sa...

"nyter" nok snøen her hos oss også ja, men tror nok det er mer snø hos deg;) Flotte snøbilder:)

Anette Willemine sa...

Wow, dette var mye vinter - alt for tidlig, spør du meg!

Så kjempefin kosestuen din er! Innbyr til en god prat i sofaen! Det er fint å ha nok plass til "stille-områder". :o)

Ønsker deg en deilig helg!

Klem,
Anette Willemine

Kjeruben sa...

Nei vinter er dritt :-( Alt for kaldt! Men høsten! Høsten er fiiin :D Endelig blir det mindre innsekt, kaldt på soverommet og folk forventar ikkje at du skal vere ute heile tida ;-)
Men du har rett; vinteren er lekker å sjå på.... og så har vinteren JULA da ;-)
Ønsker deg ein strålande søndag.
:o)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...